piątek, 18 czerwca 2021

„Billy Summers” Stephen King (zapowiedź wydawnictwa Prószyński i S-ka)

 

Billy Summers


Billy Summers Stephen King


Opis ze strony wydawcy:


Najnowsza książka mistrza gatunku.

Billy Summers jest najlepszy w swoim fachu. Eliminuje ludzi, ale tylko tych naprawdę złych. Był snajperem w Iraku, więc zna się na rzeczy i zawsze strzela celnie. Tym razem przyjmuje ostatnie zlecenie. Czas w końcu na zasłużoną emeryturę.  
Niestety, coś idzie nie tak… A nawet wszystko.


Data premiery: 03.08.2021

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki Kinga, więc chciałabym ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego bardzo ucieszyła mnie ta zapowiedź:)

      Usuń
  2. Widziałam zapowiedzi.Dla fanów autora to dobra wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie ciągnie do książek tego autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię, więc czekam na tę pozycję. Na najnowszą powieść Kinga muszę znaleźć czas :)

      Usuń
  4. Dobrze się zapowiada, ale chyba najpierw przeczytam ,,Później".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Później" to bardzo dobry wybór, a później Billy Summers :)

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Kinga, aż wstyd ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba zacząć, to może teraz jest ten czas, by poczytać Kinga :)

      Usuń