niedziela, 7 kwietnia 2024

„Miastowa na tropie” Anna M. Brengos (recenzja)

 



Zaintrygował mnie opis na okładce. Kobieta wyjeżdża na wieś, by zamieszkać w odziedziczonym po babci dworku. Nie ma pojęcia o życiu na wsi, funkcjonowaniu domu (szybko okazuje się, że wiele rzeczy nie działa jak należy), a do tego w wiosce dochodzi do porwań i morderstw. Lubię komedie kryminalne, więc z chęcią sięgnąłem po ten tytuł.


„Miastowa na tropie” to bardzo fajna komedia kryminalna. Humor zawarty w książce przypadł mi do gustu, a historia kryminalna wciągnęła. Powieść jest pomysłowa, zabawna, a główna bohaterka jest bardzo sympatyczna. Z wielką przyjemnością śledziłem jej zmagania, najpierw z wszelkimi usterkami nowego/starego domu, wiejskimi niedogodnościami, a później niebezpiecznym przestępcą.


Jeśli lubicie komedie kryminalne, macie ochotę na wyśmienitą zabawę przy dobrej książce, sięgajcie śmiało po ten tytuł.


Artur

4 komentarze:

  1. Nie sięgam zbyt często po ten gatunek książek, ponieważ humor nie zawsze do mnie trafia, ale być może przeczytam ten tytuł na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię komedię kryminalne i chętnie przeczytam "Miastową na tropie". Myślę, że dobrze zrozumiem tę bohaterkę.

    OdpowiedzUsuń