środa, 15 września 2021

„Chichot” Greta Drawska (zapowiedź recenzencka)

 

Chichot Greta Drawska (zapowiedź recenzencka)

„Chichot” Greta Drawska




Opis ze strony Wydawnictwa:



MAŁE MIASTECZKA WSZYSTKO MAJĄ MAŁE –
POZA PAMIĘCIĄ


Wandzie przeszło przez myśl, że gdyby nie zwłoki w kałuży krwi, ten dom byłby idealny. Designerska rezydencja w środku lasu zasługiwała na coś więcej niż protokół z miejsca zbrodni. Dziwna śmierć, jakby sam ją sobie napisał… Popularny, uwielbiany, a jednak anonimowy autor, polski Stephen King dostający milionowe zaliczki.
Dlaczego niedawno interesował się ruinami radzieckiej bazy atomowej w pobliskim lesie? Czego szukał w miastach widmach? Prokurator Wanda Just i podkomisarz Piotr Dereń muszą zajrzeć w epokę, gdy zasieki z drutu kolczastego pilnie strzegły tajemnic, a za zdradę dostawało się bilet w jedną stronę. Oboje aż za dobrze wiedzą, że powtarzane kłamstwo nigdy nie stanie się prawdą.



Trzeci tom cyklu Wanda Just i Piotr Dereń,
serii kryminalnej, hipnotyzującej jak True Detective.
WKRÓTCE EKRANIZACJA!

10 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszy tom tej serii. Mocno mnie ta książka wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od "Chichotu", ale chcę poznać całą serię.

      Usuń
  2. Zupełnie mnie wcześniej ominęła ta seria, a skoro to kryminalny cykl, będę musiała go prędzej czy później nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tego plusy, bo nie będzie trzeba czekać na powieści :)

      Usuń
  3. Tę serię mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś poznam tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chichot" przypadł mi do gustu bardzo. Teraz czas na kolejne odsłony serii.

      Usuń
  5. Za mną już cała trylogia, którą bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, mnie "Chichot" bardzo wciągnął. To teraz można czekać na ekranizację.

      Usuń